Uadresseret
Vær med, når ugens indkøb planlægges
Nå ud til dine kunder,
når de har tid og lyst
Vil du være med til at inspirere forbrugerne til at beslutte sig for, hvad og hvor de vil handle ind? Så vælg en uadresseret forsendelse.
Det er nemlig dét medie, danske forbrugere bruger mest tid på, når de planlægger både daglige indkøb og de større køb. Vi hjælper dig med at ramme specifikke målgrupper præcist i hele landet.
Hvorfor vælge uadresseret?
af JaTak-husstande læser tryksager. Det er en stigning på 4% siden 2023
køber ugentligt dagligvarer på baggrund af tryksager
mener, at tilbudsaviser har den største betydning ift. indkøbsplanlægning
Kom i gang med uadresseret
omdeling. Det er let!
Uadresserede tryksager omdeles en gang ugentligt til samtlige private husstande, som har Ja Tak til Reklamer.
Vi rammer også de ca. 500.000, som har valgt at få udvalgte reklamer, tilbudsaviser og kataloger med NejTak+.
Hvorfor skal jeg vælge dette produkt?
Hvad end du ønsker at få gode tilbud eller et budskab ud, kan du med uadresseret omdeling komme ud til samtlige private husstande i Danmark. Udover de ca. 1,4 mio. Ja Tak-husstande, har du også mulighed for at nå ud til de ca. 500.000 NejTak+ husstande, der er en del af Reklamer Nej Tak-ordningen, men som har tilvalgt specifikke tryksager, de gerne vil modtage. Det er kun hos FK Distribution, du kan få adgang til disse husstande udover de særlige regler, der er gældende for f.eks. kommuner og vedr. valgbrochurer.
Priser
Find priser på fysisk omdeling.
Segmentering
Få omdelt dine reklamer, tilbudsaviser og kataloger, hvor responsen er størst med Conzoom®.
Analyse
Lad os analysere din målgruppe, så du rammer plet.
Tydelig effekt på indtjening med tilbudsaviser
I POWER kigger vi altid på, hvordan vi får det meste ud af vores marketing-budget, og hvis formålet er at skabe salg, er tilbudsavisen stadig et af vores fortrukne medier. Vi har tidligere eksperimenteret med, hvor meget de klassiske tilbudsaviser skal fylde, men vi kan bare se, at der er en meget tydelig og direkte sammenhæng mellem tilbudsaviser og vores indtjening.”
Jesper Boysen, Adm. Direktør
Vidste du, at…
af ja-tak husstandene rent faktisk læser deres tryksager?
* Kilde: Kantar TNS Gallup 2023
Nå ud til din målgruppe. Vi hjælper…
Udfyld formularen og lad os tage en snak. Så hjælper vi med at finde den rigtige løsning for din virksomhed.
Download FK handelskonditioner 2024 for uadresset omdeling
Download FK handelskonditioner 2025 for uadresset omdeling
Kontakt os:
Lone Grünberger Leth
Senior Key Account Manager
Carsten Askov Grue
Senior Key Account Manager
Erik Laursen
Key Account Manager
Christian Madsen
Salgschef
Ofte stillede spørgsmål om uadresseret omdeling
Hvad betyder ‘uadresseret’?
Uadresseret betyder, at tryksagerne ikke er forsynet med modtagerens navn og adresse – og dermed er uadresseret. Derfor er tilbudsaviser fx et godt eksempel på en uadresseret forsendelse, hvor modtagerens navn og adresse ikke er påtrykt.
Hvem leverer tilbudsaviser?
FK Distribution leverer tilbudsaviser til danskernes postkasser.
Hvem kan FK Distribution levere uadresserede tryksager til?
FK Distribution kan levere uadresserede tryksager i hele Danmark. Der leveres tryksager til alle dem, som har tilmeldt sig “Ja Tak” eller “NejTak+” ordningerne. Det svarer samlet til 1,9 mio. husstande.
Hvor ofte omdeler FK Distribution uadresserede tryksager?
FK Distributions omdelere sørger for at omdele uadresserede tryksager hver onsdag/torsdag.
Hvad koster uadresseret omdeling?
Hvis du vil sørge for at dit budskab når bredt ud til de danske husstande i et højeffektivt medie – så kunne uadresseret omdeling være en god mulighed for dig. Hvis du vil vide mere, eller vil have et tilbud på din uadresserede omdeling af dine tryksager – så kontakt os her.
Hvorfor vælge FK Distribution til omdeling af uadresseret post?
Lad FK Distribution stå for omdelingen af din uadresserede post, hvis du ønsker at nå så mange postkasser som muligt – til konkurrencedygtige priser. Med FK Distribution får du adgang til ca. 1,4 mio. danske husstande, som har sagt “Ja Tak” til reklamer. Du får endvidere eksklusiv adgang til ca. 500.000 danske husstande, som har tilmeldt sig “NejTak+” ordningen, hvis de giver samtykke til at modtage netop dine tryksager.
Bliv klogere på uadresseret omdeling
Hvad betyder ‘uadresseret omdeling’ egentlig? Som navnet også antyder, er den uadresserede omdeling en distribution af tryksager, hvor der ikke er påtrykt navn eller adresse på. Det kan fx være de tilbudsaviser, som du modtager i din postkasse. De er ikke adresseret til hverken dig eller din bopæl. Uadresseret omdeling henviser altså til omdelingen af den slags tryksager, som ikke er forsynet med personlige oplysninger som navn og adresse. Denne type af tryksager lander hver uge i 1,4 mio. danskeres postkasser, som har sagt “Ja Tak” til at modtage reklamer. Derudover findes der ca. 500.000 danske husstande, som har tilmeldt sig ordningen “NejTak+”. Denne ordning gør det muligt for forbrugerne, at tilvælge specifikke tilbudsaviser, som de ønsker at modtage i sin postkasse – og omvendt muliggør ordningen også, at man kan takke nej til de reklamer, som man ikke har en interesse i. Den uadresserede omdeling rammer altså landsdækkende og bredt, og er et højeffektivt responsmedie, som i høj grad kan drive trafik til din fysiske butik og forhøje din indtjening.
Virker fysiske reklamer stadigvæk?
Ja! Selvom mange tror, at fysiske reklamer er ved at være forældede i vores digitale Danmark – så peger tallene faktisk i en helt anden retning. Antallet af læste tryksager er nemlig steget fra 2023 til 2024, hvor der især ses væsentlige stigninger inden for kategorier som ‘dagligvarer’, ‘byggematerialer’ og ‘elektronik’. Der er en helt anden fastholdelse i fysiske reklamer end ved digitale reklamer, som ofte er en mere flygtig måde, at reklamere på. Hertil skal det også siges, at fysiske reklamer er en af de eneste reklamer, som forbrugerne rent faktisk selv har valgt, at de gerne vil modtage. Vores erfaring er, at rigtigt mange danskere stadigvæk holder af at bladre sine tilbudsaviser igennem, og lade sig inspirere af de gode tilbud – og herefter kunne klare indkøbene så billigt som muligt. Faktisk er der hele 94% af dem, som modtager tilbudsaviser i dag, der bruger disse til at planlægge sine indkøb. Dét er et tal, som taler helt for sig selv.