Cases
Her kan du læse vores kunders udtalelser om tryksagen og samarbejdet.
Uadresseret udtalelse
Hvis du gerne vil nå ud til forbrugerne i en tid, hvor konkurrencen om deres opmærksomhed er hårdere end nogensinde før, er du både nødt til konstant at være synlig, samtidig med du skal tilbyde dem noget ekstraordinært. Her er et godt tilbud stadig noget, danskerne værdsætter. Det har altid været gældende, men det er kun blevet mere tydeligt hen over det seneste halvandet år, hvor blandt andet inflation og energipriser har presset danskerne på deres økonomi.
I Power kigger vi altid på, hvordan vi får det meste ud af vores marketing-budget, og hvis formålet er at skabe salg, er tilbudsavisen stadig et af vores fortrukne medier. Vi har tidligere eksperimenteret med, hvor meget de klassiske tilbudsaviser skal fylde, men vi kan bare se, at der er en meget tydelig og direkte sammenhæng mellem tilbudsaviser og vores indtjening. Det ses f.eks. i denne periode siden 1. april, hvor vi har skruet op for investeringen i tilbudsaviser, og indtjeningen er fulgt med.”
Jesper Boysen, Adm. Direktør
Magasin udtalelse
Vi søgte en ny leverandør til omdeling af vores medlemsblad, Hunden, og har i processen lagt vægt på kvalitet, stabilitet og naturligvis en fair pris. Vores skifte af distributør er fra starten blevet til i et tæt samarbejde med FK Distribution, der har været garant for en professionel og effektiv proces.
For os har det været vigtigt med en distributør, som tager ansvar for omdelingen til alle vores medlemmer i både Danmark og udlandet, og det har vi fået med FK Distribution.
Vi får altid hurtigt svar på vores henvendelser, og kundeserviceafdelingen hos FK Distribution er altid parate til at hjælpe. Vi har også oplevet en betydelig økonomisk besparelse efter vores skifte til FK.
Derfor vil vi også i fremtiden benytte FK Distribution til omdeling af Hunden.”
Helle Røhl, Medlemsafdeling
Jens Glavind, Direktør
haus udtalelser
Vi har testet haus for at se, om vi kunne få kunder til vores bredbåndsprodukt. Resultatet var en meget tilfredsstillende responsrate, især i forhold til vores dækningsområde på produktet.
Vi kunne også se, at vi ikke behøvede så mange udsendelser, før vi fik en reaktion. Samlet fik vi en ROI på 2,6, som er meget konkurrencedygtigt i forhold til andre kanaler, vi bruger.”
Susanne Sundahl Henriksen, Marketing Manager
Det hele er kørt på skinner – super effektivt!
Med haus var det nemt. Jeg har fra idé til udførelse oplevet et yderst professionelt samarbejde, som har betydet, at vi igennem hele processen trygt har kunne fortsætte med at koncentrere alle vores ressourcer om driften af Solartag.
Efter vores brochure var blevet omdelt, så vi et betydeligt løft i antal henvendelser fra interesserede husstande i målgruppen.
Det er min klare oplevelse, at kvaliteten af de leads, vi fik fra haus, er højere end normalt. Vi har både oplevet en væsentlig stigning i trafikken til vores hjemmeside, ligesom at vi har fået langt flere personlige henvendelser end normalt.
Jeg er ikke i tvivl om, at haus virker til at skabe kvalitative leads, som fører til salg. Derfor kan jeg kun anbefale, at man prøver haus hos FK Distribution.”
Jens Romundstad, tidl. Adm. Direktør/Partner
Direct Mail udtalelser
Vi har benyttet FK Distribution til omdeling af en Direct Mail med eventinvitationer til danske husstande – og vi er meget tilfredse med resultatet.
Vi har oplevet et betydeligt løft i henvendelser efter vores omdeling. FK har været hjælpsomme og udvist forståelse for at løse Stofas specifikke udfordringer med at holde volumenerne oppe.
Samarbejdet med kundeserviceafdelingen var nemt, de svarede hurtigt på vores henvendelser og var altid parate til at hjælpe. Prisen var yderst konkurrencedygtig, og kvaliteten var fuldt ud på højde med det, vi har oplevet fra andre.
Jeg kan derfor anbefale FK Distribution til at omdele en fysisk Direct Mail-udsendelse.”
Peter Overgaard, Eventansvarlig
Vi er meget tilfredse med effekten og samarbejdet.
Kræftens Bekæmpelse var ikke erfarne med mediet og var meget glade for det store engagement og hjælpsomhed fra FK i forløbet. KB var især tilfredse med den flotte modtagelse, Direct Mail fik, hvor analysen viste en høj læsning og vurdering af tryksagen i foråret 2021.”
Lene Mikkelsen, Kræftens Bekæmpelse