Uadresseret omdeling

Er din målgruppe bred, er uadresseret omdeling både et prisvenligt og fleksibelt valg, da din reklametryksag lander direkte i postkassen, hvor det er relevant for dig.

Hvorfor skal jeg vælge dette produkt?
Er din målgruppe bred, er uadresseret omdeling til private husstande, både et prisvenligt og fleksibelt valg, da vi i FK sørger for at din reklametryksag lander direkte i de postkasser i de områder, hvor det er relevant for dig. Det kan være i hele Danmark eller inden for et eller flere bestemte områder. 

 

Produktbeskrivelse
Der omdeles reklametryksager to gange ugentligt – midtuge og weekend, hvor weekend er den primære omdelingsperiode. 

 

Kontakt Data 2017
Vi stiller Kontakt Data 2017 til rådighed, når du skal planlægge din omdeling via FK. I dette opslagsværk finder du en oversigt over antallet af husstande i forskellige postnumre, hvilket gør dig i stand til at vurdere, hvor det er relevant for dig at udkomme. Husstandsantallene i Kontakt Data er vejledende, og du er derfor altid velkommen til at kontakte os for de aktuelle tal. 

 

Rækkevidde
Som kunde i FK kan du og din virksomhed få omdelt reklametryksager fra gadeniveau til hele Danmark, og du bestemmer selv, hvor mange husstande du vil omdele til. Dog skal det bemærkes, at der ikke omdeles uadresseret reklametryksager til de husstande, der er med i ’Reklamer Nej tak’-ordningen eller som er en NejTak+ husstand. Du kan læse mere om ’Reklamer Nej tak’-ordningen på reklamernejtak.dk.

 

Hvilken rækkevidde vælger du?
Når du og din virksomhed skal bestemme rækkevidden for jeres omdeling, hjælper vi gerne med at finde lige præcis den målgruppe, som passer til dit produkt. Vi bruger segmenteringsværktøjet Cameo, som årligt opdateres med data fra Danmarks Statistik og Den Offentlige Informationsserver. Cameo overholder naturligvis DST - Diskretionskriterierne.

 

Med Cameo får du:

  • Selektiv og effektiv markedsføring
  • Mulighed får at ramme målgruppen mere præcist
  • Øget respons lokalt og nationalt
  • Større effekt af hver reklamekrone

Læs mere om segmenteringsmulighederne nederst på siden.

 

Engagement

Husstandsomdelte reklametryksager er det medie, som de danske forbruger bruger mest tid på, når der skal købes ind. Dette uanset om det er til den daglige husholdning eller ved større indkøb, hvilket indikerer et højt engagement. Engagementet er endnu højere ved weekendomdelte reklametryksager, da det ofte er her, at forbrugeren har mest tid til at fordybe sig i mediet.  

Segmentering

FK kan hjælpe dig med at segmentere din målgruppe og få dit budskab ud hvor responsen er størst.

Analyser

Optimer din målgruppe med FK's analysemuligheder. Vi udarbejder løbende analyser og rapporter, hvor vi benytter det nyeste værktøj og de seneste data.

Priser

Her finder du priser på uadresseret omdeling. Har du over 250.000 årlige reklametryksager, kan du kontakte én af vores konsulenter med henblik på at lave en attraktiv årsaftale.