Fysisk formidling

Få dit budskab ud til de danske husstande - vi hjælper med at formidle tilbud direkte til den fysiske postkasse.

Hvorfor skal jeg vælge dette produkt?
Ønsker du at formidle tilbud eller anden målrettet kommunikation til de private husstande, har du med fysisk formidling mulighed for, at omdele til samtlige husstande i Danmark. Vi formidler til samtlige husstande som har Ja Tak til Reklamer samt de husstande som er tilmeldt Nej Tak til Reklamer, men som har valgt at få udvalgte reklamer og kataloger med NejTak+. Som NejTak+ detailkunde er du repræsenteret i et forum, hvor engagementet er højt. Dette skyldes, at de over 600.000 NejTak+ husstande, der har tilmeldt sig NejTak+, selv vælger hvilke tilbud, som de ønsker at modtage i postkassen. Det er kun FK Distribution som har adgang til disse husstande udover de særlige regler der er gældende for fx kommuner og vedr. valgbrochure. 

Produktbeskrivelse 

Der omdeles to gange ugentligt – midtuge og weekend, hvor weekend er den primære omdelingsperiode. Vi sørger for at dit budskab lander i de områder, hvor det er relevant for dig. Det kan være i hele Danmark eller inden for et eller flere bestemte områder. 

 

Husstandsantal 
Vi stiller husstandsantal til rådighed - se mere her under fanen Værktøjer.  

 

Rækkevidde
Som kunde i FK kan du og din virksomhed få omdelt tilbud fra gadeniveau til hele Danmark, og du bestemmer selv, hvor mange husstande du vil omdele til. Dog skal det bemærkes, at der ikke foretages fysisk formidling til de husstande, der er med i Reklamer Nej Tak-ordningen med mindre de er registreret som en NejTak+ husstand, hvor de over 600.000 NejTak+ husstande har ønsket at modtage dit tilbud i deres NejTak+ sæt, som de selv har sammensat ud fra de kunder, som tilbyder omdeling i deres område.

Du kan læse mere om Reklamer Nej Tak-ordningen her

 

På minetilbud.dk kan du læse mere om NejTak+

 

Hvilken rækkevidde vælger du?
Når du og din virksomhed skal bestemme rækkevidden for jeres omdeling, hjælper vi gerne med at finde lige præcis den målgruppe, som passer til dit produkt. Vi bruger segmenteringsværktøjet conzoom®, som årligt opdateres med data fra Danmarks Statistik og Den Offentlige Informationsserver. conzoom® overholder naturligvis DST - Diskretionskriterierne.

 

Med conzoom® får du:

  • Selektiv og effektiv markedsføring
  • Mulighed får at ramme målgruppen mere præcist
  • Øget respons lokalt og nationalt
  • Større effekt af hver reklamekrone

Læs mere om segmenteringsmulighederne nederst på siden.

 

Engagement

Husstandsomdeling af tilbud er det medie, som de danske forbruger bruger mest tid på, når der skal købes ind. Dette uanset om det er til den daglige husholdning eller ved større indkøb, hvilket indikerer et højt engagement. Engagementet er endnu højere ved weekendomdelte tilbud, da det ofte er her, at forbrugeren har mest tid til at fordybe sig i mediet.  

Segmentering

FK kan hjælpe dig med at segmentere din målgruppe og få dit budskab ud hvor responsen er størst.

Analyser

Optimer din målgruppe med FK's analysemuligheder. Vi udarbejder løbende analyser og rapporter, hvor vi benytter det nyeste værktøj og de seneste data.

Priser

Her finder du priser på Fysisk formidling. Du er velkommen til, at kontakte én af vores konsulenter omkring de forskellige muligheder omkring fysisk formidling.