NejTak+ - ny service til husstande, som er tilmeldt "nej tak"-ordningen

Her finder du diverse artikler og pressemeddelelser om NejTak+.

 

  • "Danskerne vil selv vælge reklamer". Mere end 350.000 danske husstande har nu tilmeldt sig reklameordningen NejTak+, hvor man selv kan vælge, hvilke reklamer man modtager i postkassen - den 06.04.15 af Sn.dk. Læs hele artiklen her
  • "Danskerne vil selv vælge reklamer". Mere end 350.000 danske husstande har nu tilmeldt sig reklameordningen NejTak+, hvor man selv kan vælge, hvilke reklamer man modtager i postkassen. Det viser en ny opgørelse fra distributionsvirksomheden FK Distribution A/S, der har udviklet ordningen. NejTak+ har reduceret papirforbruget til reklamer med gennemsnitligt 70 pct. pr. tilmeldte husstand - den 17.03.15 af Guldborgsundavis.dk. Læs hele artiklen her
  • "Finn vender tilbage med et nej tak" - den 23.12.14. Læs hele artiklen her
  • "160.000 vælger nu selv deres tilbudsaviser. FK Distributions kampagne for nej tak til reklamer-alternativet, NejTak+, har fået tilslutning fra 100.000 nye husstande på syv uger" - den 23.06.014 kl. 07.08 af Redaktionen. Læs hele artiklen her
  • "COOP nu med NejTak+. COOP går med i FK Distributions ordning, hvor forbrugerne selv kan udvælge de tilbudsaviser de ønsker. På sigt vil COOP kun sende til de der vil modtage tilbudsaviserne" - den 30.05.14. Læs hele artiklen her
  • "COOP og FK indgår kæmpe aftale om tilbudsaviser" - pressemeddelelse den 28.05.14
  • "Tilst-folk pakker reklamesucces. Nu kan forbrugerne i hele landet selv skræddersy den reklamepakke, de modtager i postkassen hver uge" - den 19.05.14 kl. 06:19. Læs hele artiklen her
  • "Nu kan du selv vælge dine reklamer. Et nyt tilbud betyder, at man inden længe vil kunne vælge sine egne tilbudsaviser og vælge dem fra i ferien" - den 05.05.14 kl. 09:47 af Redaktionen. Læs hele artiklen her
  • "Undgå reklamer - få kun de aviser, du ønsker. Du kan slippe for bunken af reklamer i din postkasse, men stadig få dine foretrukne reklamer og tilbud. Læs, hvordan du gør, her" - den 28.11.13 af Rikke Berg Fieschi. Læs hele artiklen her
  • "Ny Nej Tak ordning skal hjælpe tilbudsavisen. Brancheklip: Reklamedirektør er positiv overfor muligheden fora t vælge netop de tilbudsaviser, man har behov for. Udfordringen bliver logistikken" - den 21.05.13 af Pia Osbæck. Læs hele artiklen her